Pakkasta paossa

Vihdoinkin surffausta

INDONESIA | Saturday, 1 Jul 2006 | Views [388]

30.6.- 1.7.2006 Kuta beach, Bali, Indonesia   Koska Balilla ollaan täytyy oppia surffaamaan. Stan lupautui meille opettajaksi ja vuokrasimme laudat. Yllätyimme kuinka kylmää vesi oli. Ihan pahaa teki kastautua. Noh, eihän siitä surffaamisesta ... Read more >

Tags: Beaches & sunshine

Kuta

INDONESIA | Friday, 30 Jun 2006 | Views [386]

29.6.2006 Kuta beach, Bali, Indonesia   Minä en haluaisi olla täällä. Haluan takaisin Borneolle. Nousin ylös myöhään ja lähdin aamupalalle ja heti sen jälkeen katsastamaan kuuluisaa Kuta beachiä. Matkalla oli kymmeniä surffiputiikkeja ... Read more >

Tags: Beaches & sunshine

Balille...

MALAYSIA | Thursday, 29 Jun 2006 | Views [534]

26.-28.6.2006 KK, Borneo, Malesia Auuh, sattuu!!! Jalat eivät kanna minnekkään. Onneksi niiden ei tarvitsekkaan vaan saan rauhassa parannella kinttujani rasituksesta pari päivää. Hostellini rappusissa kohtasin dilemman jonka päätin ratkaista ... Read more >

Tags: Relaxation

vuoren valloitus

MALAYSIA | Monday, 26 Jun 2006 | Views [404] | Comments [3]

25.6.2006 Mt. Kinabalu, Borneo, Malesia   Heräilin yöllä jatkuvasti koska palelsi. Mökissäni oli 8astetta lämmintä! 1:30 teki mieleni vain kääntää kylkeä ja lopettaa urakka koska mieleni ei todellakaan tehnyt lähteä pilkkopimeässä kivikkoon ... Read more >

Tags: Mountains

vuorelle

MALAYSIA | Sunday, 25 Jun 2006 | Views [400]

24.6.2006 Mt. Kinabalu, Borneo, Malesia   Heräsin 4:15 kun ilmeisesti Pete Suomesta halusi toivotella hyvää juhannusta puhelimitse J Noh, aikainen herätys olisi ollut joka tapauksessa sillä klo 6:00 piti olla jo matkalla bussille.... Read more >

Tags: Mountains

hyvästit viidakolle

MALAYSIA | Saturday, 24 Jun 2006 | Views [455]

23.6.2006 Kinabatangan river, Uncle Tan’s wildlife camp   Olin oikein yllättynyt että sain itseni hereille ja veneeseen ajoissa. Aamu oli kovin sumuinen mutta sumu hälveni pian auringon kivutessa korkeammalle. Suuntasimme alavirtaan. Eipä ... Read more >

Tags: Travel Tips

kylässä

MALAYSIA | Friday, 23 Jun 2006 | Views [419]

22.6.2006 Kinabatangan river, Uncle Tan’s wildlife camp   Apua! Mä myöhästyn aamusafarilta! Hmmm… katsoin kelloa ja huomasin sen olevan jo 8:30 eli vain kaksi tuntia liian myöhään. Siirryin aamukahville ja muut saapuivat safrilta. Taas oli ... Read more >

Tags: Relaxation

synttärit viidakossa

MALAYSIA | Thursday, 22 Jun 2006 | Views [494]

21.6.2006 Kinabatangan river, Uncle Tan’s wildlife camp   Vain muutaman tunnin nukuttuani päätin jättää aamusafarin väliin… VIRHE, Tony oli taas löytänyt orankeja ja krokotiilinkin. Noh, uni tuli tarpeeseen ja koskapa minulla ei ollut kiirusta ... Read more >

Tags: Party time

Villiorankeja, nenäapinoita

MALAYSIA | Wednesday, 21 Jun 2006 | Views [507]

20.6.2006 Kinabatangan riv er, Uncle Tan’s wildlife camp   6:00am Morning safari! Morning safari! Wake up! Nopea pesu, kupillinen kahvia ja veneeseen. Aamusafarille lähdettiin aina 6:30am koska silloin on paras aika nähdä villieläimiä. Toinen ... Read more >

Tags: The Great Outdoors

Syvälle viidakkoon

MALAYSIA | Tuesday, 20 Jun 2006 | Views [562]

19.6.2006 Kinabatangan river, Borneo, Malesia Pienen aamuisen seikkailun jälkeen löysin itseni oikeasta bussista. Meille jaettiin pullolliset vettä sekä mustia muovikasseja ennen matkaan lähtöä...(?) Ei aikaakaan kun muovikassien funktio ... Read more >

Tags: The Great Outdoors

valmistelua

MALAYSIA | Monday, 19 Jun 2006 | Views [380]

18.6.2006 KK, Borneo, Malesia   Nukuin jälleen makeasti ja pitkään, ja lähdin sen jälkeen ostamaan kaikkea mitä ihminen tuntee viidakkoleirillä tarvitsevansa. Tarkoituksena oli siis seuraavana aamuna kukonlaulun aikaan hypätä Sandakaniin ... Read more >

Tags: Packing & gadgets

Kuohuja ja yllätyksiä lautasella

MALAYSIA | Sunday, 18 Jun 2006 | Views [355] | Comments [1]

17.6.2006 Kota Kinabalu, Malesian Borneo   Minut noudettiin minibussilla hostellilta aamulla 7:30 ja kyyditettiin Beaufortin juna-asemalle muiden innokkaiden koskenlaskijoiden kanssa. Beaufortiin saavuttuani bussissa takanani istunut ... Read more >

Tags: Adventures

State Museum

MALAYSIA | Saturday, 17 Jun 2006 | Views [354]

16.6.2006 Kota Kinabalu, Malesian Borneo   Nukuin rauhassa pitkään kosken ollut suunnitellut mitään suurempaa tälle päivälle. Aamiaisen nautin kiinalaisessa   ja kävelin melko lähellä sijaitsevaan State Museumiin. Paljon oli tietoa ... Read more >

Toraa ja uudet kuviot.

MALAYSIA | Friday, 16 Jun 2006 | Views [349]

15.6.2006 Kota Kinabalu, Malesian Borneo   Se mitä osasi arvata jo lähdössä, tapahtui tänään. Suvi ja Heikki tunsivat menettävänsä liikaa pariskuntana jos minä matkustan mukana ja minusta taas tuntui jatkuvasti siltä että olen alakynnessä, ... Read more >

Tags: The Planning Phase

Borneolle

MALAYSIA | Thursday, 15 Jun 2006 | Views [427]

14.6.2006 KL – Sabah, Borneo, Malesia   Pakkasimme jälleen kapsäkkimme ja lähdimme kohti lentokenttää. Tänään vaihtuisi taas maisemat. Nyt matkan määränpäänä oli Kota Kinabalu, Malesian puolella Borneon saarella Sabahin maakunnassa.... Read more >

Tags: Airports

Batu Caves

MALAYSIA | Wednesday, 14 Jun 2006 | Views [368]

13.6.2006 KL, Malesia   Otimme bussin Batu Cavesille. Matkalla meidät yllätti mustat pilvet joista alkoi kaatua vettä päälle kuin ammeesta olisi viskonut. Odottelimme sateen loppumista ja vihdoin joku sulki hanan. Batu Caves on suuri ... Read more >

Twin Towers

MALAYSIA | Tuesday, 13 Jun 2006 | Views [366]

12.6.2006 KL, Malesia   Seuraava päivä menikin lähes nukkuessa kunnes elämä jälleen koitti ja lähdimme tutustumaan Twin Towersin ostoskeskukseen. Minnalle tämä olikin jo entuudestaan tuttu paikka eikä tästä rakennuksesta löytynyt mitään ... Read more >

Tags: Shopping

KL

MALAYSIA | Monday, 12 Jun 2006 | Views [355]

11.6.2006 KL, Malesia Päivän ohjelmaan oli buukattu vesi ja huvipuistoa. Painelimme siis heti aamusesta bussilla Sunway Lagoon nimiseen paikkaan. Yllätys, yllätys, periltä löysimme hillittömän ostoskeskuksen jonka läpi aloimme luovia. ... Read more >

Tags: Party time

Suuressa Cityssä

MALAYSIA | Sunday, 11 Jun 2006 | Views [316]

10.6.2006 Kuala Lumpur, Malesia   Huonosti bussissa nukutun yön päätteeksi pääsimme auringon noustessa Kuala Lumpuriin. Kaupunkiin jossa Suomityttö tuntee itsensä pienemmäksi kuin onkaan. Jo ennen bussista ulos pääsyä taksikuskit hyökkäsivät ... Read more >

erikoinen rajan ylitys

THAILAND | Saturday, 10 Jun 2006 | Views [413]

9.6.2006 Hat Yai, Thaimaa   Herätys oli epäinhimillisen aikaisin ja ahtauduimme kukonlaulun aikaan minibussiin joka suuntasi kohti Trangia. Saksalaiskundit olivat myös päättäneet jatkaa samaan suuntaan, joten viiden jengillä jatkettiin.... Read more >