Pakkasta paossa

There are [30] stories from my trip: Malesia, Indonesia & Singapore

Aasia kun kauas jäi...

SINGAPORE | Thursday, 20 Jul 2006 | Views [526]

19.7.2006 Singapore   Hyvin nukutti. En herännyt kertaakaan yöllä joten joko ilmastoinnissa oli jotakin rauhoittavaa kaasua tai kämppikseni osasivat käyttäytyä. Kirjauduimme aamulla hostellista ulos ja jätimme rinkat hostellille säilöön.... Read more >

Singapore

SINGAPORE | Wednesday, 19 Jul 2006 | Views [562]

18.7.2006 Singapore   Aargh, herätys 6:00, suihku, rinkka selkään ja patikoimaan bussiasemalle. 7:45 Bussini Singaporeen jätti Pudu Bus Stationin ja ei aikaakaan kun suomityttö kyydissä nukkui täyttä tohinaa. Viimeisellä pysähdyksellä ... Read more >

Tags: On the Road

Näkemisiin...

MALAYSIA | Tuesday, 18 Jul 2006 | Views [535]

17.7.2006 KL, Malesia   Päivä jonka ei sitten kuitenkaan olisi suonut saapuvan. Maden lento takaisin Balille lähti neljän maissa iltapäivällä ja surkeissa merkeissä sanoimme näkemiin. Maden saattettuani turvallisesti kentälle painelin ... Read more >

Tags: Friends

KL ahdistaa

MALAYSIA | Monday, 17 Jul 2006 | Views [566]

16.7.2006 KL,Malesia   Aamulla heräsimme ajoissa jotta ehtisimme käydä eläintarhassa ennen elokuvaa. Lähdimme etsimään bussia numero 17. Kävelimme ruuhkassa ja kyselimme paikallisilta mistä bussi lähtee. Teimme suuren ympyrän ja luovutimme.... Read more >

Tags: Shopping

Makuelamyksia

MALAYSIA | Sunday, 16 Jul 2006 | Views [545]

15.7.2006 KL, Malesia   Nukuimme hyvin, ja pitkään. Lähdimme etsimään lähistöltä ravintolaa josta saisi riisiä. Ei muuten olekkaan ihan helppoa... KL on täynnä McDonald’seja, KFCtä, Pizza Hutteja ja muita ravintola ketjuja joista saa ... Read more >

Tags: Food & eating

piknikillä

MALAYSIA | Saturday, 15 Jul 2006 | Views [495]

14.7.2006 KL, Malesia   Aamupalaa nautittuamme pakkasimme reppuun piknik varustuksen ja lähdimme kauniiseen lake Gardeniin. Keli oli kuin sauna, vastat vain puuttuivat. Aurinko porotteli täysillä ja puistossa oli rauhallista. Lake Gardens ... Read more >

liukasta jäätä

MALAYSIA | Friday, 14 Jul 2006 | Views [535]

13.7.2006 KL, Malesia Aamulla saimme Maden kanssa ensimmäisen huoneen ja pääsimme ihan omaan lämpimään suihkuun ja ilmastoituun huoneeseen. Suvi ja Heikki saivatkin sitten odotella huonettaan muutaman tunnin pidempään. Päivän ohjelmaksi oli ... Read more >

Takaisin Kuala Lumpuriin

INDONESIA | Thursday, 13 Jul 2006 | Views [497]

12.7.2006 Kuta beach, Bali, Indonesia   Maden piti vielä työskennellä aamuvuoro koska lentomme oli vasta myöhään illalla. Minun puolestani piti tehdä check out hotellista ennen yhtä joten kärräsin rinkkani Suvin ja Heikin huoneeseen ja ... Read more >

Tags: On the Road

Amorin kujeita...

INDONESIA | Wednesday, 12 Jul 2006 | Views [510]

4.- 11.7.2006 Kuta beach, Bali, Indonesia   Rannalta löysin hieman krapulaisen ja väsyneen, mutta onnellisen hengenpelastajan. Lähdimme mereen kokeilemaan miten onnistuu tandem bodyboardaus... Ei, se ei onnistu, mutta hauskaa oli. Aika ... Read more >

Tags: Friends

Uusia tuttuja

INDONESIA | Tuesday, 4 Jul 2006 | Views [523]

3.7.2006 Kuta beach, Bali, Indonesia   Aamulla taas pakkasin reppuni ja lähdin rannalle. Koska tatuointini oli vielä niin tuore oli kaikki vesi aktiviteetit pois suljettuja ja niinpä vaan istuin hietikolla, kuuntelin musiikkia, katselin ... Read more >

Tags: Party time

Tulivuori ja temppeleita

INDONESIA | Monday, 3 Jul 2006 | Views [511]

2.7.2006 Bali, Indonesia   Aamupalan upotettuani Stan saapui hakemaan minua hotellilta. Halusin lähteä hieman katsomaan Balin saarta ja kulttuuria. Kutalta ei välttämättä löydy muuta kuin bileitä ja surffausta. Ensimmäinen stoppi oli ... Read more >

Vihdoinkin surffausta

INDONESIA | Saturday, 1 Jul 2006 | Views [388]

30.6.- 1.7.2006 Kuta beach, Bali, Indonesia   Koska Balilla ollaan täytyy oppia surffaamaan. Stan lupautui meille opettajaksi ja vuokrasimme laudat. Yllätyimme kuinka kylmää vesi oli. Ihan pahaa teki kastautua. Noh, eihän siitä surffaamisesta ... Read more >

Tags: Beaches & sunshine

Kuta

INDONESIA | Friday, 30 Jun 2006 | Views [386]

29.6.2006 Kuta beach, Bali, Indonesia   Minä en haluaisi olla täällä. Haluan takaisin Borneolle. Nousin ylös myöhään ja lähdin aamupalalle ja heti sen jälkeen katsastamaan kuuluisaa Kuta beachiä. Matkalla oli kymmeniä surffiputiikkeja ... Read more >

Tags: Beaches & sunshine

Balille...

MALAYSIA | Thursday, 29 Jun 2006 | Views [533]

26.-28.6.2006 KK, Borneo, Malesia Auuh, sattuu!!! Jalat eivät kanna minnekkään. Onneksi niiden ei tarvitsekkaan vaan saan rauhassa parannella kinttujani rasituksesta pari päivää. Hostellini rappusissa kohtasin dilemman jonka päätin ratkaista ... Read more >

vuoren valloitus

MALAYSIA | Monday, 26 Jun 2006 | Views [404] | Comments [3]

25.6.2006 Mt. Kinabalu, Borneo, Malesia   Heräilin yöllä jatkuvasti koska palelsi. Mökissäni oli 8astetta lämmintä! 1:30 teki mieleni vain kääntää kylkeä ja lopettaa urakka koska mieleni ei todellakaan tehnyt lähteä pilkkopimeässä kivikkoon ... Read more >

Tags: Mountains

vuorelle

MALAYSIA | Sunday, 25 Jun 2006 | Views [399]

24.6.2006 Mt. Kinabalu, Borneo, Malesia   Heräsin 4:15 kun ilmeisesti Pete Suomesta halusi toivotella hyvää juhannusta puhelimitse J Noh, aikainen herätys olisi ollut joka tapauksessa sillä klo 6:00 piti olla jo matkalla bussille.... Read more >

Tags: Mountains

hyvästit viidakolle

MALAYSIA | Saturday, 24 Jun 2006 | Views [455]

23.6.2006 Kinabatangan river, Uncle Tan’s wildlife camp   Olin oikein yllättynyt että sain itseni hereille ja veneeseen ajoissa. Aamu oli kovin sumuinen mutta sumu hälveni pian auringon kivutessa korkeammalle. Suuntasimme alavirtaan. Eipä ... Read more >

Tags: Travel Tips

kylässä

MALAYSIA | Friday, 23 Jun 2006 | Views [419]

22.6.2006 Kinabatangan river, Uncle Tan’s wildlife camp   Apua! Mä myöhästyn aamusafarilta! Hmmm… katsoin kelloa ja huomasin sen olevan jo 8:30 eli vain kaksi tuntia liian myöhään. Siirryin aamukahville ja muut saapuivat safrilta. Taas oli ... Read more >

synttärit viidakossa

MALAYSIA | Thursday, 22 Jun 2006 | Views [494]

21.6.2006 Kinabatangan river, Uncle Tan’s wildlife camp   Vain muutaman tunnin nukuttuani päätin jättää aamusafarin väliin… VIRHE, Tony oli taas löytänyt orankeja ja krokotiilinkin. Noh, uni tuli tarpeeseen ja koskapa minulla ei ollut kiirusta ... Read more >

Tags: Party time

Villiorankeja, nenäapinoita

MALAYSIA | Wednesday, 21 Jun 2006 | Views [507]

20.6.2006 Kinabatangan riv er, Uncle Tan’s wildlife camp   6:00am Morning safari! Morning safari! Wake up! Nopea pesu, kupillinen kahvia ja veneeseen. Aamusafarille lähdettiin aina 6:30am koska silloin on paras aika nähdä villieläimiä. Toinen ... Read more >