Pakkasta paossa

There are [30] stories from my trip: Malesia, Indonesia & Singapore

Syvälle viidakkoon

MALAYSIA | Tuesday, 20 Jun 2006 | Views [563]

19.6.2006 Kinabatangan river, Borneo, Malesia Pienen aamuisen seikkailun jälkeen löysin itseni oikeasta bussista. Meille jaettiin pullolliset vettä sekä mustia muovikasseja ennen matkaan lähtöä...(?) Ei aikaakaan kun muovikassien funktio ... Read more >

Tags: The Great Outdoors

valmistelua

MALAYSIA | Monday, 19 Jun 2006 | Views [380]

18.6.2006 KK, Borneo, Malesia   Nukuin jälleen makeasti ja pitkään, ja lähdin sen jälkeen ostamaan kaikkea mitä ihminen tuntee viidakkoleirillä tarvitsevansa. Tarkoituksena oli siis seuraavana aamuna kukonlaulun aikaan hypätä Sandakaniin ... Read more >

Tags: Packing & gadgets

Kuohuja ja yllätyksiä lautasella

MALAYSIA | Sunday, 18 Jun 2006 | Views [356] | Comments [1]

17.6.2006 Kota Kinabalu, Malesian Borneo   Minut noudettiin minibussilla hostellilta aamulla 7:30 ja kyyditettiin Beaufortin juna-asemalle muiden innokkaiden koskenlaskijoiden kanssa. Beaufortiin saavuttuani bussissa takanani istunut ... Read more >

Tags: Adventures

State Museum

MALAYSIA | Saturday, 17 Jun 2006 | Views [354]

16.6.2006 Kota Kinabalu, Malesian Borneo   Nukuin rauhassa pitkään kosken ollut suunnitellut mitään suurempaa tälle päivälle. Aamiaisen nautin kiinalaisessa   ja kävelin melko lähellä sijaitsevaan State Museumiin. Paljon oli tietoa ... Read more >

Toraa ja uudet kuviot.

MALAYSIA | Friday, 16 Jun 2006 | Views [350]

15.6.2006 Kota Kinabalu, Malesian Borneo   Se mitä osasi arvata jo lähdössä, tapahtui tänään. Suvi ja Heikki tunsivat menettävänsä liikaa pariskuntana jos minä matkustan mukana ja minusta taas tuntui jatkuvasti siltä että olen alakynnessä, ... Read more >

Tags: The Planning Phase

Borneolle

MALAYSIA | Thursday, 15 Jun 2006 | Views [427]

14.6.2006 KL – Sabah, Borneo, Malesia   Pakkasimme jälleen kapsäkkimme ja lähdimme kohti lentokenttää. Tänään vaihtuisi taas maisemat. Nyt matkan määränpäänä oli Kota Kinabalu, Malesian puolella Borneon saarella Sabahin maakunnassa.... Read more >

Tags: Airports

Batu Caves

MALAYSIA | Wednesday, 14 Jun 2006 | Views [369]

13.6.2006 KL, Malesia   Otimme bussin Batu Cavesille. Matkalla meidät yllätti mustat pilvet joista alkoi kaatua vettä päälle kuin ammeesta olisi viskonut. Odottelimme sateen loppumista ja vihdoin joku sulki hanan. Batu Caves on suuri ... Read more >

Twin Towers

MALAYSIA | Tuesday, 13 Jun 2006 | Views [366]

12.6.2006 KL, Malesia   Seuraava päivä menikin lähes nukkuessa kunnes elämä jälleen koitti ja lähdimme tutustumaan Twin Towersin ostoskeskukseen. Minnalle tämä olikin jo entuudestaan tuttu paikka eikä tästä rakennuksesta löytynyt mitään ... Read more >

Tags: Shopping

KL

MALAYSIA | Monday, 12 Jun 2006 | Views [356]

11.6.2006 KL, Malesia Päivän ohjelmaan oli buukattu vesi ja huvipuistoa. Painelimme siis heti aamusesta bussilla Sunway Lagoon nimiseen paikkaan. Yllätys, yllätys, periltä löysimme hillittömän ostoskeskuksen jonka läpi aloimme luovia. ... Read more >

Tags: Party time

Suuressa Cityssä

MALAYSIA | Sunday, 11 Jun 2006 | Views [316]

10.6.2006 Kuala Lumpur, Malesia   Huonosti bussissa nukutun yön päätteeksi pääsimme auringon noustessa Kuala Lumpuriin. Kaupunkiin jossa Suomityttö tuntee itsensä pienemmäksi kuin onkaan. Jo ennen bussista ulos pääsyä taksikuskit hyökkäsivät ... Read more >