Een grote droom wordt werkelijkheid

Gallery: De camper

NEW ZEALAND | Saturday, 15 Mar 2008 | Photo Gallery

See all 6 photos >>

Southern Scenic Route

NEW ZEALAND | Saturday, 15 Mar 2008 | Views [782]

Aangezien het weer er niet beter op werd zijn we de 3 e dag in de ochtend vanuit Akaroa doorgereden. Van onze Franse buren uit Fiji al gehoord dat de weg langs de kust naar het zuiden toe niet geweldig was. Maar uiteraard wilden wij dat voor ons zelf ... Read more >

Akaroa

NEW ZEALAND | Saturday, 15 Mar 2008 | Views [908]

Na een nacht op een camping in Christchurch (wat we trouwens een vreselijke naam vinden) zijn we verder gereden naar Akaroa op de peninsula net ten zuiden van Christchurch. Akaroa is een Franse nederzetting aan een inham met allemaal houten huisjes met ... Read more >

De Camper!!

NEW ZEALAND | Saturday, 15 Mar 2008 | Views [2437]

Nadat we in Christchurch aan waren gekomen hebben we twee nachten in een hotel geslapen. Een wasdag gehouden, wat meer werk en tijd kost dan in Nederland, en na de twee nachten de camper opgehaald. Het is een omgebouwde Toyota Hiace met achterin een ... Read more >

Gallery: Melbourne

See all 11 photos >>

Christchurch

NEW ZEALAND | Wednesday, 5 Mar 2008 | Views [955] | Comments [3]

Terwijl wij dit schrijven zijn de eerste 2,5 week van onze reis voorbij en lijkt Kuala Lumpur maanden geleden! Het is onvoorstelbaar hoeveel je in zo’n korte tijd eigenlijk kan doen en meemaken. Inmiddels zijn we wel een beetje steden moe aan het worden ... Read more >

Melbourne

AUSTRALIA | Wednesday, 5 Mar 2008 | Views [957]

’s Avonds rond 20.00 in Melbourne aangekomen en ingecheckt in gelukkig weer een leuk hotel (Charsfield, www.charsfield.com ). Nog kort wat rondgelopen, voordat wij zijn gaan eten in het favoriete Indiase restaurant van Kylie Minogue! Helaas heeft ze ... Read more >

Weg van Sydney naar Melbourne

AUSTRALIA | Wednesday, 5 Mar 2008 | Views [684]

Wij hadden 2 dagen om vanuit de Blue Mountains naar Melbourne te rijden. Deze weg kun je op 2 manieren doen. Via een vrij nieuwe snelweg in een bijna rechte lijn (890km) of via de Coastal Road (1350km) die wat langer is maar wel ontzettend mooi ( http:... Read more >

Tags: On the Road

Blue Mountains

AUSTRALIA | Wednesday, 5 Mar 2008 | Views [790]

In de stromende regen voor het eerst aan de verkeerde kant van de weg door het centrum van een drukke stad gereden. Maar gelukkig viel het allemaal mee en is het gewoon een kwestie van erg geconcentreerd zijn en rustig achter andere auto’s aan rijden.... Read more >

Tags: Mountains

Sydney

AUSTRALIA | Wednesday, 5 Mar 2008 | Views [1163]

Na wederom een door Singapore Airlines perfect geregelde vlucht, exact dezelfde stoelen als op de vorige vlucht met enorm veel beenruimte, ’s ochtends om 11.00 uur in Sydney aangekomen. Helaas weer niet in staat geweest om een oog dicht te doen dus wederom ... Read more >

Singapore

SINGAPORE | Wednesday, 5 Mar 2008 | Views [2376] | Comments [1]

Vanuit Kuala Lumpur zijn wij met de trein door Maleisië naar Singapore gereden. We hadden dit ook met het vliegtuig kunnen doen maar het leek ons leuk om ook wat van het binnenland van Maleisie te zien. Helaas bleek dat flink tegen te vallen aangezien ... Read more >

Terugkijkend op Kuala Lumpur

MALAYSIA | Thursday, 21 Feb 2008 | Views [2331]

De 1e week van onze reis zit er bijna op en het is haast niet voor te stellen dat er nog zo ontzettend veel gaat komen. Wij zitten nu in de trein van Kuala Lumpur naar Singapore en komen daar over ongeveer 2 uur (totale treinreis 6 uur en 45 minuten) ... Read more >

Gallery: Singapore

SINGAPORE | Thursday, 21 Feb 2008 | Photo Gallery

See all 19 photos >>

Kuala Lumpur

MALAYSIA | Saturday, 16 Feb 2008 | Views [986] | Comments [1]

Na een reis van 16 uur zijn wij gebroken aangekomen in Kuala Lumpur. Giselinde op het laatst zelfs behoorlijk ziek geworden maar inmiddels is alles weer in orde. Singapore Airlines is werkelijk geweldig (de gehele vlucht door blijven ze komen met van ... Read more >

Gallery: Kuala Lumpur

MALAYSIA | Saturday, 16 Feb 2008 | Photo Gallery

See all 20 photos >>

Laatste dag in NL: druk druk druk

NETHERLANDS | Thursday, 14 Feb 2008 | Views [638] | Comments [4]

Nou, de laatste dingentjes zijn bijna geregeld. Het is erg onwerkelijk om te bedenken dat we morgen gaan beginnen aan een heel spannende reis. Wat het met ons zal doen kunnen we niet bedenken, en dat is eigenlijk ook niet zo belangrijk. We laten ons ... Read more >